Studio Lorentz

chcee.pl/studio-lorentz

Twórca: Mama i córka

Napisz do mnie

LORENTZ to marka powstała z pasji do mody. Stoją za nią dwie kobiety, dwa totalnie różne światy – mama i córka.

„Jesteśmy zafascynowane całym procesem tworzenia produktu – od pomysłu, poprzez wybór materiałów, tworzenie konstrukcji, szycie, nanoszenie poprawek, doprowadzenie każdej pojedynczej sztuki do perfekcji.” – mówią założycielki.
Bez wątpienia wpływ na to ma trzecie pokolenie w tej historii – babcia, która zajmowała się szyciem i przez wiele lat we trójkę tworzyły niepowtarzalne projekty.

„Pod jej okiem próbowałyśmy własnych sił w szyciu. Przyglądałyśmy się tworzeniu konstrukcji i kroiłyśmy materiały. Wtedy inspiracji szukałyśmy w „BURDZIE”! Znajdowałyśmy konstrukcje, która najbardziej przypominała to, co siedzi w naszych głowach, następnie razem z babcią modyfikowałyśmy wybrany wykrój tak, aby w 100% oddawał nasze wyobrażenie.
Do tej pory, podczas tworzenia projektów, w naszych rozmowach pojawia się zdanie „babcia kiedyś szyła mi…”. Często inspirujemy się ulubionymi ubraniami z przeszłości.
Babcia uświadomiła nam, że o jakości naszych wymarzonych ubrań decyduje dobry materiał. Sporą część naszego życia spędziłyśmy w sklepach i hurtowniach w poszukiwaniu perełek.”

Założycielki marki to kobiety pełne kontrastów. Mama to „paryżanka”, która lubi czerpać inspiracje z ulic, głównie skandynawskich. Córka kocha wszystko co za duże i ciężkie, nałogowo ogląda pokazy mody. Wzajemnie się inspirują.

„LORENTZ bez wątpienia jest spełnieniem naszych marzeń, jednak przede wszystkim powstało, aby odpowiedzieć na potrzeby Klientek. Kobiet, które zawsze chcą się czuć silne i pewne siebie, nie gubiąc przy tym swojej wrażliwości. Kobiet, które kochają elegancję z nutą nonszalancji. Kobiet, które nie boją się szukać inspiracji w męskiej szafie, bo właśnie wtedy czują się najbardziej sexy.”

Wszystkie produkty

Sortuj:

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Kontynuując korzystanie z serwisu, zgadzasz się na ich użycie.